- Szczegóły
”PODNIESIENIE EFEKTYWNOŚCI KSZTAŁCENIA W ZAKRESIE JĘZYKA ANGIELSKIEGO W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA STRZEGOM”
realizowanego przez Gminę Strzegom w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego Nr RPDS.10.02.04-02-0001/18-00
Nasza szkoła, od pierwszego września 2020 roku realizowała projekt „Podniesienie efektywności kształcenia w zakresie języka angielskiego w szkołach podstawowych" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego.
Głównym celem projektu było podniesienie u uczniów kompetencji kluczowych, wykształcenie właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy oraz rozwijanie indywidualnego podejścia nauczycieli do ucznia szczególnie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
W roku szkolnym 2020/2021 zajęcia realizowane były w dwóch grupach uczniów klasy ósmej. Odbywały się dwa razy w tygodniu w wymiarze dwóch godzin. Z chwilą przejścia szkół na formę nauczania zdalnego, zajęcia w ramach projektu realizowane były także w formie zdalnej za pomocą Microsoft Teams. Jest to usługa internetowa oparta na chmurze zawierająca zestaw narzędzi i usług służących współpracy zespołowej. Usługa łączy funkcjonalność z innymi produktami Microsoftu, takimi jak Microsoft Office oraz Skype.
W ramach projektu na zajęciach wykorzystywane były:
- Microsoft Teams
- gamestolearnenglish.com
- youtube.com
- ego4u.com
- ang.pl
- angielski.slowka.pl
- https://www.e-angielski.com
- https://oke.wroc.pl/
- https://cke.gov.pl/
- Synergia Librus
Przypomnieć warto, że dzięki udziałowi w projekcie językowym pracownia językowa została wzbogacona o wiele pomocy do nauczania języka angielskiego.
Piotr Szmidt
- Szczegóły
Wnioski z diagnozy przeprowadzonej 26.01.2021r. i 29.01.2021r.
w Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Brzechwy w Stanowicach
Zakończył się pierwszy semestr drugiego roku realizacji projektu „Podniesienie efektywności kształcenia w zakresie języka angielskiego w szkołach podstawowych" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego.
Głównym celem projektu jest podniesienie u uczniów kompetencji kluczowych, wykształcenie właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy oraz rozwijanie indywidualnego podejścia nauczycieli do ucznia szczególnie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Realizację założeń projektu w pierwszym semestrze należy podzielić na dwa etapy:
- Od 1 września 2020 roku do 23 października 2020 roku – w tym czasie uczniowie uczęszczali do szkoły i realizowali projekt. Jedni uczniowie wyrównywali swoje braki, a inni wzbogacali słownictwo i rozwijali swoje umiejętności. Pracowali indywidualnie, w parach, grupach - dyskutowali, oglądali krótkie filmiki, rozwiązywali testy, grali w gry językowe. Używali fiszek i słowników. Korzystali z tablicy interaktywnej oraz laptopów.
- Od 26 października 2020 roku do 29 stycznia 2021 roku – w tym czasie uczniowie realizowali projekt on line. Mimo tego nadal sposób pracy się nie zmienił - jedni uczniowie wyrównywali swoje braki, a inni wzbogacali słownictwo i rozwijali swoje umiejętności. Uczniowie pracowali tylko indywidualnie – kontaktowali się z nauczycielem za pomocą różnych programów i aplikacji. Otrzymywali objaśnienia i instrukcje do zadań oraz oglądali krótkie filmiki, rozwiązywali testy, grali w gry językowe.
Wyniki przeprowadzonej 26 stycznia i 29 stycznia 2021 roku w formie zdalnej diagnozy pokazują, że uczniowie dzięki uczestnictwu w zajęciach uzyskali oczekiwany wzrost poziomu kompetencji (80,6 %).
To bardzo dobra informacja mając na uwadze to, że są to uczniowie klasy VIII i niedługo zostanie przeprowadzony egzamin ósmoklasisty między innymi z języka angielskiego. Jego wyniki są bardzo ważne w procesie rekrutacji do szkół ponadpodstawowych.
PIOTR SZMIDT
- Szczegóły
Diagnoza w Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Brzechwy w Stanowicach
26.01.2021r.
Grupa III (5 uczniów)
- Analiza ilościowa:
- Średni wynik w grupie III – 40,6 punkty
- Jeden uczeń uzyskał wynik najwyższy (maksymalny) – 50 punktów
- Jeden uczeń uzyskał wynik najniższy – 32 punkty
- Średnia arytmetyczna – 40,6 punkty
- Modalna – 40 punktów
- Mediana – 43 punkty
- Frakcja opuszczeń – brak
- Analiza jakościowa:
- Opis:
- Środowisko sprzyja edukacji uczniów
- Indywidualnie uczniowie prezentują bardzo dobry potencjał
- Szkoła stwarza odpowiednie warunki do edukacji uczniów
- Słabe strony wynikające z diagnozy to w niektórych przypadkach brak zasobu słów, mocne strony to dobre posługiwanie się w zakresie środków językowych,
- Analiza z kartoteką testu:
- Najlepiej opanowane zostały środki językowe
- Najsłabiej opanowane zostały rozumienie tekstów pisanych i wypowiedź pisemna
- Czynności opanowane najsłabiej były sprawdzane w badaniach wewnątrzszkolnych (w testach, sprawdzianach, egzaminach próbnych) i są na tej podstawie doskonalone
- Wnioski i rekomendacje:
- Nauczyciel współpracuje i będzie współpracował z nauczycielami z innych szkół
- Uczniowie są dobrze przygotowani do edukacji w następnym semestrze nauki
- Współpraca szkoły z rodzicami układa się bardzo dobrze – rodzice wspierają szkołę
W grupie zanotowano przyrost wiedzy i umiejętności o 81,2%.
- Szczegóły
Diagnoza w Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Brzechwy w Stanowicach
26.01.2021r.
Grupa I (4 uczniów)
- Analiza ilościowa:
- Średni wynik w grupie I – 40 punktów
- Jeden uczeń uzyskał wynik najwyższy – 50 punktów
- Jeden uczeń uzyskał wynik najniższy – 25 punktów
- Średnia arytmetyczna – 40 punktów
- Modalna – 42 punktów
- Mediana – 42,5 punktów
- Frakcja opuszczeń – brak
- Analiza jakościowa:
- Opis:
- Środowisko sprzyja edukacji uczniów
- Indywidualnie uczniowie prezentują bardzo dobry potencjał
- Szkoła stwarza odpowiednie warunki do edukacji uczniów
- Słabe strony wynikające z diagnozy to w niektórych przypadkach to brak zasobu słów, brak znajomości zasad gramatyki, mocne strony to rozumienie tekstów pisanych
- Analiza z kartoteką testu:
- Najlepiej opanowane zostały funkcje językowe
- Najsłabiej opanowane zostały środki językowe
- Czynności opanowane najsłabiej były sprawdzane w badaniach wewnątrzszkolnych (w testach, sprawdzianach, egzaminach próbnych) i są na tej podstawie doskonalone
- Wnioski i rekomendacje:
- Nauczyciel współpracuje i będzie współpracował z nauczycielami z innych szkół
- Uczniowie są dobrze przygotowani do edukacji w następnych latach nauki
- Współpraca szkoły z rodzicami układa się bardzo dobrze – rodzice wspierają szkołę
W grupie zanotowano przyrost wiedzy i umiejętności o 80 %.
- Szczegóły
HARMONOGRAM ZAJĘĆ REALIZOWANYCH W ROKU SZKOLNYM 2020/2021 OD STYCZNIA DO MAJA 2021R
W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. JANA BRZECHWY W STANOWICACH
„Podniesienie efektywności kształcenia w zakresie języka angielskiego w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Strzegom” realizowanego przez Gminę Strzegom w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego Nr RPDS.10.02.04-02-0001/18-00
LP. |
Nazwa zajęć (wsparcie uczniów) |
Grupa |
Data realizacji zajęć |
Liczba godzin zajęć w dniu |
Godzina realizacji zajęć |
Sala zajęć |
Nazwisko imię prowadzącego
|
1 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
19.01.2021 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
2 |
Zajęcia rozwijające |
III |
22.01.2021 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
3 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
26.01.2021 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
4 |
Zajęcia rozwijające |
III |
29.01.2021 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
5 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
2.02.2021 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
6 |
Zajęcia rozwijające |
III |
5.02.2021 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
7 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
9.02.2021 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
8 |
Zajęcia rozwijające |
III |
12.02.2021 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
9 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
16.02.2021 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
10 |
Zajęcia rozwijające |
III |
19.02.2021 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
11 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
23.02.2021 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
12 |
Zajęcia rozwijające |
III |
26.02.2021 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
13 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
2.03.2021 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
14 |
Zajęcia rozwijające |
III |
5.03.2021 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
15 |
Zajęcia rozwijające |
I |
9.03.2021 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
16 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
III |
12.03.2021 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
17 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
16.03.2021 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
18 |
Zajęcia rozwijające |
III |
19.03.2021 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
19 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
23.03.2021 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
20 |
Zajęcia rozwijające |
III |
26.03.2021 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
21 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
30.03.2021 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
22 |
Zajęcia rozwijające |
III |
9.04.2021 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
23 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
13.04.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
24 |
Zajęcia rozwijające |
III |
16.04.2021 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
25 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
20.04.2021 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
26 |
Zajęcia rozwijające |
III |
23.04.2021 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
27 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
27.04.2021 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
28 |
Zajęcia rozwijające |
III |
30.04.2021 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
29 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
4.05.2021 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
30 |
Zajęcia rozwijające |
III |
7.05.2021 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
31 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
11.05.2021 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
32 |
Zajęcia rozwijające |
III |
14.05.2021 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
33 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
18.05.2021 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
34 |
Zajęcia rozwijające |
III |
21.05.2021 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
- Szczegóły
PROJEKT: ”PODNIESIENIE EFEKTYWNOŚCI KSZTAŁCENIA W ZAKRESIE JĘZYKA ANGIELSKIEGO W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH, DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA STRZEGOM”
realizowany przez Gminę Strzegom w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego Nr RPDS.10.02.04-02-0001/18-00
- Szczegóły
Harmonogram zajęć Język angielski podział na poszczególne miesiące- aktualizacja
- Szczegóły
HARMONOGRAM ZAJĘĆ REALIZOWANYCH W ROKU SZKOLNYM 2020/2021 OD WRZEŚNIA DO GRUDNIA 2020R
W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. JANA BRZECHWY W STANOWICACH- aktualizacja
LP. |
Nazwa zajęć (wsparcie uczniów) |
Grupa |
Data realizacji zajęć |
Liczba godzin zajęć w dniu |
Godzina realizacji zajęć |
Sala zajęć |
Nazwisko imię prowadzącego
|
1 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
1.09.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
2 |
Zajęcia rozwijające |
III |
4.09.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
3 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
20.10.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
4 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
22.10.2020 |
1 |
14.20 - 15.05 |
B1 |
Piotr Szmidt |
5 |
Zajęcia rozwijające |
III |
22.10.2020 |
1 |
15.05 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
6 |
Zajęcia rozwijające |
III |
23.10.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
7 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
27.10.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
8 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
29.10.2020 |
1 |
14.20 – 15.05 |
B1 |
Piotr Szmidt |
9 |
Zajęcia rozwijające |
III |
29.10.2020 |
1 |
15.05 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
10 |
Zajęcia rozwijające |
III |
30.10.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
11 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
2.11.2020 |
1 |
8.00 – 8.45 |
B1 |
Piotr Szmidt |
12 |
Zajęcia rozwijające |
III |
2.11.2020 |
1 |
8.00 – 8.45 |
B1 |
Piotr Szmidt |
13 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
5.11.2020 |
1 |
14.20 – 15.05 |
B1 |
Piotr Szmidt |
14 |
Zajęcia rozwijające |
III |
5.11.2020 |
1 |
15.05 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
15 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
3.11.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
16 |
Zajęcia rozwijające |
III |
6.11.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
17 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
10.11.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
18 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
12.11.2020 |
1 |
14.20 – 15.05 |
B1 |
Piotr Szmidt |
19 |
Zajęcia rozwijające |
III |
12.11.2020 |
1 |
15.05 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
20 |
Zajęcia rozwijające |
III |
13.11.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
21 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
17.11.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
22 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
19.11.2020 |
1 |
14.20 – 15.05 |
B1 |
Piotr Szmidt |
23 |
Zajęcia rozwijające |
III |
19.11.2020 |
1 |
15.05 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
24 |
Zajęcia rozwijające |
III |
20.11.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
25 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
24.11.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
26 |
Zajęcia rozwijające |
III |
27.11.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
27 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
1.12.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
28 |
Zajęcia rozwijające |
III |
4.12.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
29 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
8.12.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
30 |
Zajęcia rozwijające |
III |
11.12.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
31 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
15.12.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
32 |
Zajęcia rozwijające |
III |
18.12.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
- Szczegóły
HARMONOGRAM ZAJĘĆ REALIZOWANYCH W ROKU SZKOLNYM 2019/2020 OD WRZEŚNIA DO GRUDNIA 2020R
W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. JANA BRZECHWY W STANOWICACH
pt. „Podniesienie efektywności kształcenia w zakresie języka angielskiego w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Strzegom” realizowanego przez Gminę Strzegom w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego Nr RPDS.10.02.04-02-0001/18-00
LP. |
Nazwa zajęć (wsparcie uczniów) |
Grupa |
Data realizacji zajęć |
Liczba godzin zajęć w dniu |
Godzina realizacji zajęć |
Sala zajęć |
Nazwisko imię prowadzącego
|
1 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
1.09.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
2 |
Zajęcia rozwijające |
III |
4.09.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
3 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
8.09.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
4 |
Zajęcia rozwijające |
III |
11.09.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
5 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
15.09.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
6 |
Zajęcia rozwijające |
III |
18.09.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
7 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
22.09.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
8 |
Zajęcia rozwijające |
III |
25.09.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
9 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
29.09.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
10 |
Zajęcia rozwijające |
III |
2.10.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
11 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
6.10.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
12 |
Zajęcia rozwijające |
III |
9.10.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
13 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
13.10.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
14 |
Zajęcia rozwijające |
III |
16.10.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
15 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
20.10.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
16 |
Zajęcia rozwijające |
III |
23.10.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
17 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
3.11.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
18 |
Zajęcia rozwijające |
III |
6.11.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
19 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
10.11.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
20 |
Zajęcia rozwijające |
III |
13.11.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
21 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
17.11.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
22 |
Zajęcia rozwijające |
III |
20.11.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
23 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
1.12.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
24 |
Zajęcia rozwijające |
III |
4.12.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
25 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
I |
8.12.2020 |
2 |
14.20 – 15.50 |
B1 |
Piotr Szmidt |
26 |
Zajęcia rozwijające |
III |
11.12.2020 |
2 |
13.30 – 15.00 |
B1 |
Piotr Szmidt |
Plan zajęć w roku szkolnym 2020/2021 Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Stanowicach
na zajęciach z języka angielskiego w ramach projektu edukacyjnego:
Lp. |
Nazwa zajęć proponowanych uczniom |
prowadzący |
grupa |
Liczba godzin realizowanych od IX do XII 2020 |
Liczba godzin realizowanych od I do V 2021 |
dzień zajęć |
godzina zajęć |
sala zajęć |
1 |
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze |
Piotr Szmidt |
I |
26 |
34 |
wtorek |
14.20 – 15.50 |
B1 |
2 |
Zajęcia rozwijające |
Piotr Szmidt |
III |
26 |
34 |
piątek |
13.30 – 15.00 |
B1 |
- Szczegóły
HARMONOGRAM ZAJĘĆ REALIZOWANYCH W ROKU SZKOLNYM 2019/2020 OD STYCZNIA DO CZERWCA 2020R
W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. JANA BRZECHWY W STANOWICACH
pt. „Podniesienie efektywności kształcenia w zakresie języka angielskiego w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Strzegom” realizowanego przez Gminę Strzegom w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego Nr RPDS.10.02.04-02-0001/18-00
Laboratoria Przyszłości w PSP Stanowice
Uczniowie Publicznej Szkoły Podstawowej w Stanowicach od września 2022 roku korzystają ze sprzętu,
która szkoła zakupiła w ramach rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”.
W listopadzie ósmoklasiści poznawali tajniki zawodu fotografa, a przede wszystkim poszerzyli swą wiedzę
na temat dzieł malarskich. Ich zadanie polegało na wybraniu dowolnego obrazu, odwzorowaniu go i
uwiecznieniu na zdjęciu. Poszło im świetnie. Poniżej efekty ich pracy.
Beata Szkarłat
#LaboratoriaPrzyszłości
#LaboratoriaPrzyszlosci
@LaboratoriaPrzyszlosci
Strona 1 z 2